stugliv.

äntligen fungerar blogg.se appen! den har inte fungerat på veckor för min del. och eftersom jag är internet lös här uppe i Norrland har jag ej kunnat uppdatera. som tidigare nämnt emigrerar jag och min familj alltid hit till Västernorrland under sommarhalvåret. eller ja, i alla fall under semestertiden. så nu är vi här. jag och djuren bor i den gula lilla stugan där vi mår gott. resterande familj bor i grannstugan. det finns inget som får mig att må så bra som den tid jag får vara här. stuglivet, naturen, närheten till sjön som ligger ca 15-20 m från stugan, alltså har vi strandtomt. att bara få vara. det tror jag att vi alla behöver. att få en möjlighet att i stillhet hitta tillbaka till sig själv. nu när appen återigen fungerar kan ni räkna med fler uppdateringar. bilder kommer, men de tar så lång tid att ladda här uppe. stay tuned!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback